Oonhan mä joo kerenny töissä oleekkin marraskuun alusta ja vasta toista kertaa oon nyt kipee :/

Jos tää ny näin kerta kk alkaa tulee tavaks, ni alkaa heräämään epäilys et siellä työpaikalla on jotain joka mut sairastaa..

Täytyy ny yrittää toivoo et mulla ois vaan käyny tosi huono munkki ja oisin saanu joltain tän pöpön, ettei mitään sen ihmeempää ois kyseessä.

Hiukkasen veettää, noin niiko.. Pakko vaan painaa töitä, ko porukkaa on erinäisillä saikuilla ja ittellä ei kumminkaan kuumetta (ainakaan vielä) ole.

Muutenkin mun tarttee olla törkeen sairas et kuumeen nostaa, mut vetäähän tää tukkonen olo voimat pois ilman sitäkin.. Ens viikolla vielä vähemmän kykenee sairastaa, kun vielä yks jää vapaille. Kyllä mä tiedän, et lekuri antais saikkua, mut en mä vaan kehtaa..

 

Et silleen. VITUTTAA ihan vähän ! Anteeks..