Perjantaina pikku-ukolla oli hieman vinkuva hengitys ja ei sen enempää siinä siihen kiinnitetty huomioo, kun oli kumminkin pärskinyt jo päivällä ja nokka oli vuotanut..Yö meni aikasta levottomasti.. Noh, lauantai aamulla ko herättiin sit kahelleen, ni sepä hengittelikin suht tiheään tahtiin ja sillai nykien, et näki ettei oo ihan helpoimmasta päästä se toiminto :(

Muuten sälli oli ihan älypirtee ja touhus menemään ja mä en oikein tienny miten päin mä oisin ollu. Lämpöä sillä oli jonkuu 38, 7 ja siis silti käyttäytyi ihan normisti. Söi ja joi sekä leikki. Mä sit varasin lääkärin ajan klo 14 ja mietin kumminkin samalla et uskallanko laittaa sitä päikkäreille.. Sit aattelin et noh, ainahan mä voin soittaa ambulanssin jos se jotain muuta vielä tulee ja kävin Santun viereen sit pötkölleen. Kelli soikin sitten kaheltatoista ja yritin saada sille ja ittelle hieman kiduksiin evästä et jaksetaan lähtee lekuriin kun isäntä tulee töistä.

Lekurissa vierähtikin sitten puoli viiteen.. Siellä sai spiraa x2 ja hengitys alkoi kulkemaan ekan kerran jälkeen jo hieman paremmin. Lekuri sanoi jossei ne siellä auta, ni sitten kutsuu lastensairaala illaks, joten olen eri tyytyväinen että auttoi !

Kotio saatiin nyt sit Ventolineä baby inhallerilla pariks viikkoo. Ja ekat 3-4vrk pitää antaa 3h välein joka tarkoittaa sitä et oon ihan pikkasen vain väsy :P Kun tässä ny pe-la yöstä asti oon nukkunu vain muutaman tunnin pätkissä.. Nyt on sitten toivossa hyvä elää että tää hengenahdistus jäis vain ainoaksi kerraksi, kun nääs jos tälläset jatkuu ni sitten tulee jatkuva astmalääkitys.

Saas nähä kuin sit tarhassa se inhallerin käyttö sujuu, kun sielläkin sitä pitää ottaa. Kotona on kyllä niin reipas :D


Eli lauantain Ikea shoppailut kälyn kanssa vaihtuikin lekurissa istumiseen, mut osasivat he siellä keskenäänkin pyöriä ;)

Illaks he tulivat sitten taas meille ja tilattiin pizzaa ja jatkettiin herkuttelua !!

Hiukka harmittaa sinällään, et he niin kaukaa meille tulivat ja sit kaikki ei mennytkään ihan suunnitelmien mukaan, mut elämä on..

♥ IHANAA KUN KÄVITTE ♥ !!