AUTTAKEE NY Swalloitailin tehneet ja jotain hommasta käsittävät immeiset !!!!!!

Mä tunnetusti en lue ohjeita sen enempää ja annan palaa kutoen, noh tuossa se toka kuvio oli niin kiva ja muisti ulkoa että kuviolle kertyi enemmän toistoja kuin piti.

Purkaa en raaskinut ja laskin että eikai 40 ylimääräistä silmukkaa haittaa, kun siinä kolmannessa kaaviossa toistuu aina 10 silmukan kuvio, eli mä toistaisin vain sen molemmilla puolilla 2x enemmän..

MUT MIKÄ NYT ON KUN EI SAAKELI SILMUKAT MATSAA MILLÄÄN (puuttuu olevinaan kaksi) !!!

Eli mulla on 195 silmukan tilalla 235 silmukkaa ja olen kolmoskaaviosta kutonut ne 2 ekaa riviä.

Olen siis siinä kohdassa missä tulee ne yhden silmukan 3x neulomiset ekaa kertaa ja aina vaan siellä keskellä huivia mulla on liian vähän silmukoita.


Mitähän mä oon jättäny taas huomaamatta, onko kellään ideoi ?

Lähden laskee silmukat vielä kerran..

Piti purkaa vähän paineita tänne kirjottamalla välillä, jos ny silmukka luku näyttää taas tuota 235ttä ni alan kutoo perkele sukkia ja nakkaan tän johki niin syvälle ko vaan voi olla !

 

*EDIT* n20min myöhemmin

joo ja mulla onkin 1 silmukka vähemmän eli 234, voiskohan se ny se sit mättää.. (taikoo yhden lisää ja koklaa..)

*EDIT* n.1h myöhemmin, joopajoo, eiko ne 2 silmukkaa vaan vieläkin puuttuu kuviosta kun siihen puoliväliin huivia pääsen, en kässää. menee siis purkuun *painokelvotontatekstiä*

Helpommalla siis oisin loppujenlopuiks päässy jos alunalkaenkin oisin purkanu siihen oikeeseen silmukkamäärään :(

Eli huivi jää ja sukat kutsuu, nyt en enää jaksa PERKELE