Voihan jösses mikä päivä.. Niin olin ajatellu et tuskin ekana päivänä ny sillai hirveesti töitä tarttee tehdä, et "tutustuu" rauhassa talon tavoille takas ym..

Ja PASKAT !!

Kaks kuppia kahvetta ja yhen sämpyn kerkesin kiskasta koko päivänä ja nekin puoli lennossa naamaan..niin ja ruokatauosta kerkes vaan haaveilla.

Kulkuluvan onneks kerkesin käyä hakees ennen just ennen kolmee, et aamulla pääsis takas. Joutu sinne käpsyy hikipääs kelloo tuijottaen, kun mein "uus" auto oli heti alkujaan pajalla ja isäntä mut aamusella duuniin kuskas.

Nii ja kyllä sen muuten näkee, et siellä leipomossa on kaks äijää ollu hääräämässä, siis todellakin. Voi luaja !

Ja sit tää mua n.10v nuorempi pojankloppi, joka on ollu mun sijaisena suoraan koulusta tulleena, alkaa neuvomaan miten pestään työpöydät O_o  !?

Siis samainen sälli joka oli mulla siellä työharjoittelussa kun hän oli koulussa ja silloin häntä joutui opastamaan oikein kädestä pitäen siihen hommaan..

Lähinnä eniten kiistaa aiheutti KERTAKÄYTTÖLIINAN käyttöaika XD

Noh, kattellaan..


Selkä on niin kipee, et oon onnellinen jos sängystä ylös aamulla pääsen..

Arvatkaas kuin nappaa ?