Sitä se lekuri Sandelle ny epäili ja Tamiflu kuuri menee nyt sit. Mä olen loppuviikon, siis huomisen ja  perjantain kotona, viikonloppu onneks ois muutenkin vapaa. Maanantaina uudelleen sit lääkäriin pitää mennä, jos kuume ei hellitä.

Sain samalla sitten pyydettyä lääkäriltä tarhaa varten sen maitotodistuksen, eli sälli saa nyt sit sitä laktoositonta maitoa siellä. Puhuipa lekuri myös siitä, että luultavammin ois sit laktoosi-intolerantikko tuo mein mies, mutta sitä ei kannata tutkia kuin vasta n4-5v ikäisenä.

Mut son sit sen ajan murhe, kunhan ny parannutaan ja toivotaan ettei kumpainenkaan meistä tota saa.. en mää kestäis kyllä 39 asteen kuumetta näinkään montaa päivää ja sit sitä päälle et viä tarttis lasta hoitaa ja kiikuttaa sitä tarhaan.

Mulle nyt riittää ton Tallinnan reissun jälkeinen "huippauskin" ihan siihen et on kokoaika paha olla. Joko se myräkkä merellä on saanu sen mun tasapainoaisti jutun (vai mikälie) ny sekasin tai sit mulla on niskat niin jumissa et ei kunnolla pää saa verta ko pienoinenkin äkkiliike päällä saa sellasen todella oudon olon aikaan.. :(

Josko sit kerkeis joskus ittekkin lekurille tai jotain..

 

Ny tää lähtee oikasee sohvalle josko hetklen jaksais valvoa--Morot !