Mä sain Ezzyltä meemi haasteen
(vai mikä lie onkaan, ko on ihan eka ja toivottavasti kans vika..)
Sen kunniaks vastaan ny tähän ko onhan tämä on siis ensimmäinen meemini :D

Pitäis 5 asiaa luetella johka olen tyytyväinen kropassani (?) Ööö *sormi meni suuhun*

1. Hiukset, ehdottomasti hiukset joo.. Niillä on pituutta ja paljon !

2. Nenä on aikasta kiva, sopusuhtainen, suora ja oikeella paikalla ;)

Pitääks viel muka kolme asiaa löytää, ohhoh.. !?

3. No kai nää silmät sit menettelee.. Väristä en enää tiiä.. Joskus muksuna henkkarissa luki siniset, mut mun mielestä nää vaihtaa väriä mielialan mukaan vihreästä siniseen !?

4. Ai katos joo.. Olkapää tai ennemminkin käsivarsi, nääs siinä on mun kauan etsimä kuva tatuoituna  !

5.  Laitetaan sit vaikka korvat, ne on ihn ok

Elikkäs kaikille varmaan käy hyvin selväks, etten todellakaan oon mitenkään omasta kropastani järin innoissani.. Vaihtaisin mielelläni vähän sirompaan versioon, mut aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta :/

Minä en ketään haasta tällä jutulla..