Jahas.. Vuosi vaihtui yksin sohvalla töllöö mulkoessa.. Ja tänään ollu vähän kiree tunnelma !
Ukko veti purut kärsään ilmeisesti kun en heittäny sitä juhlimaan kamulleen, vaiks olin jo aikasemmin sanonu et senkuin menee !? Se meni nukkuu sit joskus yhentoista aikaan..
Oisinhan mä vieny jos ois pyytäny ! Enhän mä lähe itte ehottelee sille, et "kulta, haluatko sää kyydin sinne kaverilles, mielellänihän mää kotiin yksin jään pojan kanssa !?"
Kai se iso mies osais avaa suunsa.. *huoh*
Siis meidät oli molemmat kutsuttu sinne sen kamulle, mut en sit puuttunu asiaan lainkaan, kun ei niin kiinnostanu mua.. Odotin et jos herra haluaa sinne meidän menevän, ni hommaa lapsen hoitoon mummille ihan itte.. Arvatkaapa kysykö mummia hoitajaks ?

Olin niin aatellu et kun silläkin oli vapaata tää päivä, et ois voinu ees kahelleen juhlistaa vuoden vaihtumista eilen kun poika oli käyny nukkuu,  mut ei väkiste :(

Elikkäs tiesin jo ajoissa ettei tartte juhlia tänäkään vuonna vuoden vaihteessa ;)

Shoppailemassa sit olin eilen, mut meninkin äitini ja pojan kera.. Sälli sai kolme kesäpaitaa, lapasia ja aikasta päheet toppahousut.. Laitan niistä kuvaa kun kerkeen ! Tarkoitushan siis oli löytää sille siihen yhden takkin väreihin sopivat housut, mut arvatkaapas kunka vaikeaa on alkujaankaan löytää ton (74cm--->) kokoselle pelkkii toppiksii olkaimilla..?
Ei sit tosiaan ollu paljoo vaihtoehtoja ja olin jo luovuttamassa, kunnes henkasta ja maukasta tuli vastaan nuo ;) Eikä ees ollu niiiiin pahan hintaset, vaiks ei ollu alessa ees.. Noissa ny ei oo niitä olkaimia ja otin isompaa kokoa
kuin piti, ovat 92 ko 86 oli melko saman kokonen.  Ei vaan kertakaikkisesti tota 86 pienempii toppahousui myyty erikseen..
Mahtuu nuo (ehkä) sit ens syksynä jalkaan viä ja nythän nuo oli vaan tarkotettu rattaissa istumiseen, ni ei haittaa vaiks lahkeet onkin pitkät. Eipähän tuule sisään lahkeensuusta ja saa vedettyy kengän päälle kunnolla, kun rattaissa istuessa kaikkien "oikean" kokoisten housujen lahkeet aina tuppaa olee liian lyhyet !