Ne on vain sukat  tiimalasikantapäällä

Sain siis valmiiksi vihdoinkin tehdä uudestaan liian kireen päättelyn varteen..



Salamalla

ja ilman


Nää oli ne mitkä meinas totaalisesti ufoutuu ja tän langa takia sain uuden kerän samaa lankaa Novitalta, kun langan väri vaihtui kesken. NO isäntä sai lahjasukkansa vain 2kk jälkikäteen, vaikka olin aloittanu ne 2kk ennen syndejä ;D

Nyt on Kalajoki sukka puikolla, aamulla aloitin, nyt oon jo menossa kiilakavennuksissa :D Mul on joko kadonnu mun toiset 3,5 puikkoloiset tai sit se oli just se koko mistä ei oo kuin yhet, joten ny mennään sukka kerrallaan.. Täytyy vaan toivoo ettei innostus lakkaa toisen sukan kohdalla.. Näyttäis olevan siis nopee malli neuloo, vaikka jouduin reilusti lisää silmukoi varteen, et mun tukkipohkeisiin ne edes menis.. Ne tulee siis ihan mulle :P