Oltiin eilenaamulla lähdössä normaalisti jo tarhaan..vaikkakin sunnuntai iltana oli alkanut kova yskä joka jatkui aamuyöstä. Suunnitelmiin tulikin muutos, kun jätkä oli tulikuuma aamulla. Herätin äitini puoli kuusi, et tuon Santin sinne matkalla töihin. Tekstasin myös pomolle, et saatan myöhästyä hieman, kun suunnitelmat aamun suhteen muuttuikin. Olin kerennyt jo pojan jättää äidilleni kun pomo soitti, et elä tuu, vie poika lääkäriin vaan ihan rauhassa. Olin ajatellut mennä töihin ja soittaa lääkäriin aikaa sitten ja lähteväni pois töistä sen mukaan, mut kävihän se noinkin. Kurvasin takaisin mummulaan..

Lekurille sain ajan vasta 10.40 ja siihen mennes oli jo välillä tuntunun et Santi tukehtuu kun yski niin lujaa ja lämpö vaan nousi. Mä olin ihan varma et joudutaan lähtee johkii sairaalaan tai jotain, et se oli joku jälkijuttu siitä keuhkokuumeesta.. Sai kortisonia keuhkoihin ja uutta antibioottia, astmasta taas puhui. Korvissa oli vieläkin tulehdusta, nyt ilmeisesti molemmissa ja epäili kurkunpääntulehdusta..

 

Sälli oli aivan naatti, kun tuskin oli nukkunut hänkään aamuyön yskänkohtauksen jälkeen, samoin mä. Nukuttiin molemmat päälle parintunnin päikyt kotio päästyä.


Takaisin lääkäriin loppuviikosta jos ei oireet häviä. Muuten on kuukauden päästä jälkitarkastus korvien ja keuhkojen suhteen.

Nyt ei ainakaan ole lämpöä, mut aika vetämätön tuo ukko viä on. Onneks sentään jo kaipas leipää, eilen ei syöny juuri mitään.. Tälleen siis täällä.