..sama meno jatkuu :(

Tänään oli se oma "vastaava" hoitotäti aamussa ja heti huomenien toivotuksien jälkeen tuli suusta: "tulittepa te aikasin ! "

ja kun  olin saanut riisuttua pojan ja lähdössä ni: "milloin sä alotat ne työt, kai sä meet ens viikolla jo töihin nyt sitten?"

Meinasin sanoo pahasti, mut totesin vaan joo-o.

En mä enää jaksa selitellä, jos kerta kaikki mitä puhuin sen 2viikon tarhaharjottelun aikana, kun siellä yhdessa pojan kanssa olin, on menny ohi hältä.

Ja siis johan se nyt on perkele, et mitä helvetin ihmettelemistä mein "ajoissa" tulemisessa on, kun tohon aikaan se tulee olemaan siellä seuraavan kolmen vuoden ajan ainakin !?


Muistutin myös siitä että poika on tänään n. klo16 asti, ni alkoi huokailua kuulumaan..

Mä kyllä ymmärrän et lapsella on pitkä päivä,  mutta johon jälleen sama oma vastaus..

Ton saman ajan se tulee olemaan siellä sen seuraavan kolme vuotta kumminkin, ni mihin enää nää kaks viikkoo vaikuttais ?

Eikö se vaan ole hyvä että tottuu siihen et tällästä se tulee olemaan ??????????


Eilen puhuin isännälle et josko sanoisin noista mua vaivaavista asioista siellä tarhassa jollekkin, siis että mua nyppii tuo käytös heidän osaltaan ym.

Hän oli sitä mieltä, että jos haluan kaiken menevän Santerille hyvin tarhassa ni pidän suuni kiinni. Meinas vaan sitä, et vaikka "aikuisten oikeesti" tollasia asioita ei sais kostaa lapselle, ni Santeri siitä sais oman osansa jollain lailla tarhassa kumminkin sit..

Ehkä mä sit vaan oon nössö tästä "blogiangstista" huolimatta, etten osaa asiasta puhua siellä, mut jotenkin se suun avaaminen tänäänkin jumitti.. Vaikka ois siis ollu se ryhmän vastaava hoitaja siinä (opea heillä ei oo..), mut sit se isännän kommentti taas tuli mieleen, ni en uskaltanu sanoa mitään.

Varavaatteita lappunenkin siinä vielä iloisesti naulakossa nökötti, vaikka vaatteita pursuaa koko kori.. Nököttäköön vaan, kun ei niidenkäyttöä oo kukaan opettanu, et pitääkö se itte siitä johkii nostaa vai mikä on käytäntö ;D

Kumminkin pyykkiä lappu oli hävinny, et kai ne ny ois omilla silmillä nähny sen et onko siinä niitä vaatteita vai ei :P

 

Nii ja joo, mä oon jääräpää :D Mun mielipidettä on nyt hiton vaikeaa saada muutettuu..

Mitenhän noi tarhojen vaihdot oikein menis *miettii* LOL