Et sillai joo..nyt oon sit kipee :/

Kurkku on siis kuin se sisältäis miljoona kaktusta ja päähän koskee silmien väliin kuin joku sinne tunkis jotain sekä nenä on tukos, mut ei vuoda..

Eli helvetin tunnollinen työntekijä, kun oon nyt sitten kipee enkä kun töihin palaan.

Kun siellä töissä epäilevät että jään kumminkin melkein heti saikulle..


Isäntä on nyt siis hakenu Sandeliinosta tarhasta kahtena päivänä, ko mä oon aamulla sen sinne kiikuttanu.

Kaikkea outoa taas ilmassa, mm että eilen ne oli ollu menossa ulos ko isäntä sinne kerkes.. Sande oli istunu eteisessä selvästi ulospuetun näköisenä (ilman ulkovaatteita kylläkin) ja kun isäntä oli riisunu verkkatakin ja -housut, mitkä on turhaa viellä näillä keleillä välivaatteena, ni alla oleva college ym. olivatkin märkiä !? Märät olivat myös siis pikuhousut ja sukkikset, mut ei siis verkka-asu. Eli ne on puettu siihen  märkien vaatteiden päälle tarhatätien toimesta, kun ei Sande osaapukea itte.. Herääkin kysymys et miks HELVETISSÄ ?

Ei ollu isäntä tajunnu kysyä..

Nii ja kaikkein hupasinta on, et kun siellä on sovittu, et kun ulos laitetaan vaippa, ni miks sitä ei ollu laitettu tai saati vaihdettu ilmeisesti siis kusisia vaatteita kuiviin vaan päälle on laitettu vaan verkkapuku. Oliko tääkin vaan siks, et kun ei ollu alkanu hakijaa näkymään tarpeeks ajoissa..


Nii ja tänään pojalla oli ollu päällä ihan jotain muuta kuin missä olin sen sinne vienyt. Ei siinäkään mitään,, mutta pyykkinä kotiin tuotavaks oli sen varavaatepaita tarhasta, ja päällä sillä oli ollu pelkkä verkkatakki :/ ja aamuinen paita oli ollu puhtaana lokerikossa. Siis mitä vi**uu siä tapahtuu.. ?


Nii ja kaikkein parasta vikaks !

Olivat sanoneet isännälle et josko mä veisin Santun vasta seiskas huomenna ko kerta kotona oon, kun siellä on henkilökuntaa vähemmän.

Siis niiko hä ?? Munko ongelma se on ettei siellä oo riittävästi henkilökuntaa.. Ja mihinkä helvettiin se vaikuttaa jos poika on siellä 45min aikasemmin, kun kuulemma se ui siellä kuin kala vedessä, eli mitään häiriöö siitä ei oo ?

Ottaa niiko oikein ohimoon ny kunnolla !

Tarttee vissiin laittaa joku tarhavitutuskategoria tai jotain..