Kiitoksia kaikille jotka ovat minua kannustaneet ja tsempannet tässä lakkoilussa <3

Vieläkin ihmettelen kuinka tämä muka näin helposti on mennyt.. !?

Nyt sitten muihin asioihin.. vaikka kategoria onkii tupakkilkkoiluu ;)
Eilen oltiin taas äiteen ja Santerin kanssa kaupoilla :/
Mitäänhän mä en siis ostanu, tai siis pitäny ostaa.. kröhöm..
Rintsikat löyty alle 6€ tarjouksesta ja voin sanoo, ettei koskaan mulla oo ollu noin istuvia liivejä.. Harmittaa ihan sairaasti vaan ettei niitä ollu kuin ne YHDET !!
Väri on syvänviininpunainen, elikkäs erittäin kaunis ja malli on erikoinen. Ukko tais ainakin lämpee niille kun niitä päälle mallasin kotona ;)
Sit ostin poistosta kauan ettimäni varvas-sukat, vain yksi malli niistä on mun mielestä hyvä, ni nyt löyty sellaset lasten aleloorasta 3,50 € sellaset, jippii ! Väri ny ei ollu välttis se ensimmäinen minkä oisin valinnu, mut niitäkään ei ollu kuin ne yhdet..
Niitä paneeliverhojakin löysin paketin lisää, jees ! Mutsi viel ne jopa halus ostaa meille, ni mikä jottei :)
Sit harmitti ihan sikana ko yhes nimeltämainitsemattomassa kenkäkaupassa oli poistossa ihunat muksujen nahkaiset kengät, mut oli vaan 21 koko jäljellä, enkä mä uskaltanu sitä ottaa Santulle enää kevääks, kun nyt on sen kokoset kengät käytössä :(
Melkeen itkuu tuhersin siellä.. Minkö kenkäfriikki, en kait ;)

Mut nyt nauttimaan hiljaiselosta hetkeks ja lukee muita blogeja rauhassa, pikku-ukko nääs nukkuu !