No joo, solis nyt viissiin tullu tiensä päätökseen tuo polttelu..ainakin niin kovasti toivon !!
Tässä neljä päivää vissiin meni niin, et poltin aamulla yhen ja illalla yhen, sitä ennen polttelin 4-5 päivässä..
Maksimissaan joskus oon poltellu 10-15/pvä jos baarireissuja ei lasketa..silloin sit sitä kului ja pääkipukin oli aamuisin sen mukainen !
Mikään saarnaaminen ei oo koskaan auttanu tätä ennen mua lopettamaan, nyt vaan jotenkin tuntui siltä ! Kokeillaan nyt et kuin täs pärjää..
Pelkään vaon pahoin, et karkkilakko täs samalla on ehkä liikaa, mut laihdutettavakin on, ihan oman ittensä takia ;)
Ukkoni mun on ollu polttamatta ekasta päivästä asti ja se käyttää nikotiinipurkkaa, mää aattelin ilman sitäkin pärjää..
Koskaan en oo oikeestaan himoinnu tupakkaa, son vaan tapa ollu mulla. Liittynyt mm. kahviin, ruokaan, bussin odotteluun, baarissa oloon ym. seurassa poltteluun.
Mulle se on aina liikaa et joku polttaa mun seurassa, silloin oon joutunu sytyttää omankin tupakin.. Elikkäs melkein ketjussa polttavan ukon kanssa on ollu aika hankalaa.. :/
Tässä taloudessa saattaa olla siis hetken aikaa suht kireet tunnelmat, kun molemmat yrittää laihduttaa ja lopetaa savuttelun *huoh*

Ihmeen helposti on menny.. siis tää vähentäminenkin.. Välillä miettii, et nyt ois hyvä rako käydä savulla,,,, mut sit keksin jotain muuta mietittävää !
Alotin sit tänäään jo joulukorttien teon ;) Sainpahan muuta ajateltavaa !!
Kaupassa käytiin pojan kanssa rattailla illalla, en ostanu tupakkii, mut ihan pakko oli ostaa tutti frutti askeja..neljän pakkaukses myydään nykyään..
Onhan se tietty parempi, et kiskasee 4x17g pikku askit, kuin 200-300g karkkipussin, eikö !?
Kolmas aski menossa..hmm

Luin just vähän aikaa sit jonkuu blogista, et jollain oli ollu toispuoleinen flunssa :/
No nyt se on täällä sit kans !? Eilen heräsin aamulla ja oikee puoli päästä oli ihan tukossa.. Kurkkuu poltti kans vain oikealta. No nenu aukes myöhemmin eilen päivällä, mut tänään ei. Ollu kokopäivän ja vain oikea puoli, nyt se kans alkanu vuotaa ihan holtittomasti !? Kurkkukipu onneks meni ainakin hetkellisesti pois..
No tälleen täällä, katellaan huomenna kui lakko jaksaa.. Hyvät yöt !